Vedoucí call centra
cz en de ru

Vedoucí call centra

Co vás čeká:

  • komplexní řízení všech činností související s fungováním call centra,
  • vedení týmu telefonních operátorů/operátorek,
  • péče o rozvoj zaměstnanců,
  • optimalizace nákladů a sledování plnění cílů call centra,
  • pravidelný reporting za oddělení.

Co u kandidátů/tek hledáme a oceňujeme:

  • SŠ a VŠ vzdělání,
  • zkušenosti na obdobné pozici v call centru nebo zákaznickém centru,
  • zkušenosti s vedením kolektivu,
  • velmi dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti.

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní české společnosti s více než 110letou tradicí,
  • zajímavou a smysluplnou práci s prostorem k samostatnosti v rozhodování,
  • příjemné pracovní prostředí a férový přístup,
  • možnost kariérního a profesního růstu,
  • týden dovolené navíc,
  • další zaměstnanecké benefity.

Adresa pracoviště: Rudolfovská tř. 246/83, 370 01 České Budějovice

Kontakt:
Blanka Hommerová, personalistka
E-mail:  blanka.hommerova@madeta.cz
Tel.:        389 136 255

Zpět na Volné pozice