Autobus Škoda 706 RTO ze 60. let 20. století fungoval dříve jako pojízdná laboratoř Správy státních hmotných rezerv. Madeta ho předělávala od roku 2015, náklady byly několik milionů korun. V regálech jsou všechny druhy mléčných výrobků firmy, v chladicím boxu sýry, které obsluha nakrájí. Tak jako u původních pojízdných prodejen se vstupuje zezadu, za místem pro řidiče je pokladna, odchází se předními dveřmi.
“Ertéóčko“ je historicky velmi ceněné vozidlo, které dokazuje skvělý designérský i průmyslový um našich předků. Kdysi zcela běžný autobus, dnes unikát, jakých se v České republice dochovalo zhruba jen osmdesát kusů a z toho pouhá polovina je schopná silničního provozu.
Veterán bude po náročné rekonstrukci sloužit při zvláštních prodejních a propagačních akcích. Kromě něj provozuje Madeta pro stejné účely ještě jedno historické vozidlo Praga RND, které pochází z 50. let minulého století.